woensdag 8 juli 2009

foto 189, mijn serie 365 Photo's


foto 189
Originally uploaded by siavogel
Ik ben sinds maandag thuis met vakantie. Een beetje vroeger dan de meeste collega's omdat ik een deel van de zomer zal gebruiken om een operatie te ondergaan en te revalideren. Als je eenmaal mag rusten, merk je pas hoe nodig dat is. Ik heb dan ook eigenlijk tot nu toe niets anders gedaan dan een beetje rondhangen, een beetje Yammer en Twitter bijgehouden, natuurlijk mails gelezen en zelfs nog een paar keer gereageerd en wat feeds gezien en er soms aan gerefereerd op Yammer of Twitter. Maar veel en van enig belang is het niet. En dat geeft een beetje een onrustig gevoel. Net alsof ik iets belangrijks mis. Maar ik hoef echt een tijdje niet veel, ik mag echt even wat bijkomen, even op vakantie, voorafgaand aan een tijdje uitgerangeerd zijn. Het zal wel afkicken zijn. Misschien is het wel goed om ook Yammer en Twitter een tijdje niet meer te openen. Naaaah, nee, dat toch nog maar niet :-). Ik heb me wel al vast weer ingeschreven voor de online cursus CCK09, een vervolg op de cursus die ik vorige herfst heb gedaan bij de heren George Siemens en Stephen Downes ( http://connect.downes.ca/cgi-bin/login.cgi ). De nieuwe cursus start op 14 september. Dan ben ik nog thuis, een boeiende manier om "er weer in te komen" denk ik.
Intussen ga ik door met het iedere dag van dit hele jaar een foto maken die ik op Flickr zet ( http://www.flickr.com/ ). Vandaag was dat deze foto, waar ik dan dus maar gelijke deze blogpost bij heb geschreven. Toch nog even met iets bezig geweest wat voor mezelf enig belang heeft.

Today there is a rough wind, but also sunshine. I'm for a walk in the garden, wearing my garden-shoes (not very ladylike). Picture made by partner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten