woensdag 13 mei 2009

Nieuw Begin

Ik was vast van plan om vandaag in ieder geval mijn Nederlandse blog nieuw leven in te blazen, maar tot nu toe, 19.15, kwam het er weer niet van. En nu dacht ik: toch maar wel doen, want anders laat je het weer zitten. Al maanden loop ik te denken dat ik het wel wil, maar denk ik ook steeds dat ik niet zo veel te melden heb en dat er al zoveel anderen zijn die boeiende blogs schrijven over onderwijs. Toch ga ik weer van start; niet echt vandaag want zo meteen komt zoonlief met New Cool Collective spelen in DWDD, maar dan toch zeker later deze week. Ik wil ingaan op hoe ik werk met Twitter, Yammer, feeds, iPhone-apps. Het is na al die tijd van lezen van andere weblogs niet meer nodig dat ik steeds een lang stuk schrijf. Ik ga gewoon regelmatig melden wat me bezig houdt en zie dan wel of het weer wat wordt. Het begin is er.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten